Quality Dynamics Consultancy Sdn Bhd mempersembahkan

Sep 27, 2018 (9 pagi - 5 petang) di Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie

Pekerja Dispatch / Pembantu Am yang Berkualiti

(penceramah: Tn. Hj. Azlan Yusoff )

objektif

Objektif utama kursus ini adalah:
    -    Membentuk kemahiran dan meningkatkan ilmu.
    -    Mengenalpasti sumbangan dan mefokuskan anda terhadap
         objektif organisasi
    -    Penonjolan profesionalisma dan keyakinan di tempat kerja.
    -    Meningkatkan kemahiran interpersonal apabila berinteraksi dengan
         pekerja daripada pelbagai peringkat.
 

kandungan

1.  Sikap Kerja Positif / Mengawal Disiplin Diri
       -    Menilai sikap diri
       -    Kepentingan sikap positif
       -    Kejujuran dan proaktif
       -    Memastikan kerahsiaan tugasan
       -    Kepentingan pengurusan masa
       -    Mengutamakan keselamatan dan penyelenggaraan kenderaan
       -    Kebolehan menghadapi cabaran

2.  Amalan Kerja Cemerlang
       -    Faktor-faktor yang mempengaruhi kualiti kerja
       -    Merancang dan mengurus kerja
       -    Motivasi dan keyakinan diri

3.  Komunikasi Berkesan
       -    Pendekatan yang betul menyambut orang
       -    Kaedah yang efektif menyoal dan menyampaikan mesej.

4.  Keterampilan dan Maruah Diri
       -    Kepentingan keterampilan diri
       -    Faedah beruniform
       -    Kepentingan kebersihan diri
       -    Kejayaan melalui pengurusan diri

metodologi

Kaedah yang akan digunakan ialah syarahan, perbincangan dan latihan.

peserta

Semua kakitangan sokongan pejabat yang ingin meningkatkan kerja berkualiti anda.

pelaburan yuran / pendaftaran awal sebelum atau pada 13/09/2018

Biasa: RM 915.00 nett / RM 865.00 nett setiap peserta

Diskaun Kumpulan: RM 865.00 nett / RM 815.00 nett setiap peserta (minima 2 peserta dari syarikat yang sama)

(Yuran termasuk Bahan-bahan Kursus, Makan Tengahari (Bufet), Beg Seminar, Makanan & Minuman Ringan serta Sijil Kehadiran)

pendaftaran & bayaran


PROGRAM INI BOLEH DITUNTUT DI BAWAH SKIM "SBL"

PENDAFTARAN boleh dibuat secara "online" di halaman www.qdc.com.my ATAU hubungi 03-78054587 / 03-78044196. Talian telefon dibuka dari pukul 8:30 pagi sehingga 6:00 petang setiap hari Isnin hingga Jumaat.

Setiap PENDAFTARAN mestilah disertakan bersama BAYARAN.

Borang pendaftaran yang telah lengkap serta cek di atas nama "Quality Dynamics Consultancy Sdn Bhd" hendaklah diserahkan atau difaxkan kepada:

(YURAN YANG TELAH DIBAYAR TIDAK AKAN DIPULANGKAN tetapi penggantian peserta dibenarkan tanpa bayaran tambahan. Quality Dynamics Consultancy Sdn Bhd berhak untuk membatalkan atau menangguhkan kursus di atas. Sebarang perubahan akan dimaklumkan dengan kadar segera)

FASILITATOR KURSUS - TN. HJ. AZLAN YUSOFF

Tuan Hj. Azlan Yusoff is a Chartered Insurer, an Associate of the Chartered Insurance Institute (ACII), United Kingdom. He is a graduate of an Advanced Diploma in Business Studies and also a Diploma in Public Administration.

Tuan Hj. Azlan has more than 20 years of working experience, with exposure in various aspects of the business, from managing the overall corporate affairs of a company to the implementation of an effective marketing plans and developing strategic operating objectives.  He was the General Manager, Corporate Affairs of Commerce Assurance and was the Chief Executive Officer of Asia Pacific Risk Management Centre. In the field of training, he was a Training Specialist with the Commerce International Group (CIG).

He has worked with The Malaysian Insurance Institute as a part-time Lecturer, Chief Invigilator of the Professional Examinations and also a Panel Examiner. Prior to becoming a full time trainer now, he was the Vice President, Learning & Talent Development, Group Human Resource, CIMB Group. He was the Head of Leadership and Management unit.

Tuan Hj. Azlan is a Certified Law of Attraction Trainer, having been certified by Michael J. Losier, the author of the No.1 Best Seller in 32 countries, The Law of Attraction: The Science of Attracting More of What You Want and The Less of What You Don't. He also facilitated training programmes in the areas of Personal Development & Leadership Skills, Customer Service & Sales, Motivation, Communication, Change Management, Supervisory skills, Clerical Development Bootcamp, Personal Excellence, Grooming and Image Audit.